Sivu 2/2

Re: AFR:n mittaus

Lähetetty: 23 Helmi 2013, 22:43
Kirjoittaja tekki
Kiinteä, kiitokset vielä WEE-6:lle hitsauksesta. On onneksi sellainen paikka että saa tarvittaessa helposti irti purkamatta putkia konehuoneesta. Tuo kolmimetrinen johto ei riitäkään kombissa takaluukun kautta kojelaudalle asti, vaan ehkä johonkin käsijarrun kupeelle. Sieltä vähän huono seurata livenä lämä tiskissä, varsinkin kun painemittarit on taas toisaalla.

Re: AFR:n mittaus

Lähetetty: 08 Touko 2014, 10:29
Kirjoittaja Leiffi
kuinka mataliin lukemiin olette päässeet ? Eniten kiinnostais tietää savurajan seossuhde.

Re: AFR:n mittaus

Lähetetty: 08 Touko 2014, 16:57
Kirjoittaja diffas
Omassa vinkkelissä se on about siinä 17.5:1 minkä yli kun menee niin on aikalailla savuton jo.
Perstuntumalta 16.5:1 on oma tavoite, jonka kanssa voi elää. :D Pitäis kyl asentaa kiintee lamda autoon, et vois todentaa vielä paremmin. Nyt perustuu lähinnä dynojen mittauksiin.

Re: AFR:n mittaus

Lähetetty: 08 Touko 2014, 17:13
Kirjoittaja JukkaA
Alle 16 kun menee niin tietää että soppaa on tarpeeksi. Polossa savuraja vaihteli tosi jännästi kierrosten mukaan. 3000 jälkeen paloi ihan nätisti tuollainen 16-17 seos, mutta 2000-3000 välissä mittarin näyttämä seossuhde ja savutuksen määrä ei oikein kohdannut. Ei oikein tuntunut polttavan kunnolla pienillä kierroksilla...

Re: AFR:n mittaus

Lähetetty: 08 Touko 2014, 19:12
Kirjoittaja Leiffi
Matchbot laskelmia varten vaan kyselen mitattuja arvoja, noi BW:n ja Garretin ohjearvot ei vastaa enää nykykoneiden tekniikkaa. 17:1 olen käyttänyt sellasena varman päälle arvona, nyt kun ennakkoja ollaan onnistuttu muokkaamaan niin luulen että vois olla mahdollisuutta päästä jonnekin 16:1 ilman savua. Kone siis Volvon 16 litranen pumppari, tässä videossa vastaava 12 litranen jollain perus virisoftalla 17.5:1 https://www.youtube.com/watch?v=oU-PBSLjllk" onclick="window.open(this.href);return false;