olisko kellää kertoo kokemuksia mitä lastuja olette laittanut ja minkämoisella tuloksella?
http://www.racechip.de/chiptuning/toyot ... /index.php" onclick="window.open(this.href);return false; olisko näistä mihkää?
avensis 2,2 d4d koneeseen teholastu
Re: avensis 2,2 d4d koneeseen teholastu
eikö kellää ole mitää hyviä ideoita tän koneen piristämiseksi?
vakioo vääntökäyrää ku kattoo niin aikapaljo on ohjelmaa rajotettu. ku se on ihan suora 1600-3600r/min
vakioo vääntökäyrää ku kattoo niin aikapaljo on ohjelmaa rajotettu. ku se on ihan suora 1600-3600r/min
Re: avensis 2,2 d4d koneeseen teholastu
Isot suuttimet, turbo ja stroker pumppu ja sitten thaimaalaisilta joku tehoboksi. Eiköhän siitä 400 irtoa.toyota... kirjoitti:eikö kellää ole mitää hyviä ideoita tän koneen piristämiseksi?
vakioo vääntökäyrää ku kattoo niin aikapaljo on ohjelmaa rajotettu. ku se on ihan suora 1600-3600r/min
Re: avensis 2,2 d4d koneeseen teholastu
laittelin tollasen raceship "lastun" aika hyvin se vaikutti 80-120km/h ajasta putos 2 sekuntia pois.
sie poksin sisällä on kaks säätöjuttua ja ne on nyt tehdas asetuksessa, kannattaako niitä vääntää johki päin?
vähän hassusti molemmissa on numerot 1-9 ja kirjaimet a-f. missä on sit max asetus? vai mitä ne meinaa?
toinen piti vääntää 9 ja toinen olikohan c mut siis molemmista potikoissa löytyy kirjaimet ja numerot...
sie poksin sisällä on kaks säätöjuttua ja ne on nyt tehdas asetuksessa, kannattaako niitä vääntää johki päin?
vähän hassusti molemmissa on numerot 1-9 ja kirjaimet a-f. missä on sit max asetus? vai mitä ne meinaa?
toinen piti vääntää 9 ja toinen olikohan c mut siis molemmista potikoissa löytyy kirjaimet ja numerot...
Re: avensis 2,2 d4d koneeseen teholastu
8 on pienin ja siitä myötäpäivään isommalle eli 7 on suurin. Vasemmasta lisääntyy teho, oikeasta kääntää pienemmälle jos tulee jotain vikatiloja tai nykimistä. Tai niin ainakin tässä kerrotaan. https://www.youtube.com/watch?v=r4tyd94imyc" onclick="window.open(this.href);return false;toyota... kirjoitti:laittelin tollasen raceship "lastun" aika hyvin se vaikutti 80-120km/h ajasta putos 2 sekuntia pois.
sie poksin sisällä on kaks säätöjuttua ja ne on nyt tehdas asetuksessa, kannattaako niitä vääntää johki päin?
vähän hassusti molemmissa on numerot 1-9 ja kirjaimet a-f. missä on sit max asetus? vai mitä ne meinaa?
toinen piti vääntää 9 ja toinen olikohan c mut siis molemmista potikoissa löytyy kirjaimet ja numerot...
Re: avensis 2,2 d4d koneeseen teholastu
toi on nyt 9 et vissiiinki toiseks pienimmällä. lähinnä aattelin saisko jostain säädettyä et lähtis vähä alempaa mukaan?
mitäs varte tälläses dieselis on kaasuläppä ennen imusarjaa? eihän näis tiemmä muita läppiä ole?
pitäsiköhän irrottaa koko imusarja ja putsata jos on karstaa? egr oli ainaki aika nokinen...
mitäs varte tälläses dieselis on kaasuläppä ennen imusarjaa? eihän näis tiemmä muita läppiä ole?
pitäsiköhän irrottaa koko imusarja ja putsata jos on karstaa? egr oli ainaki aika nokinen...
Re: avensis 2,2 d4d koneeseen teholastu
jotainhan siinä videossa puhuttiin että oikealla säädetään jotain kierrosaluetta mutta ei kerrottu miten vaikuttaa. Voihan sitä kokeilla säätää isommalle ja kattoo mitä tekee, helppo sitten säätää takaisinpäin jos menee vikatilaan.toyota... kirjoitti:toi on nyt 9 et vissiiinki toiseks pienimmällä. lähinnä aattelin saisko jostain säädettyä et lähtis vähä alempaa mukaan?
mitäs varte tälläses dieselis on kaasuläppä ennen imusarjaa? eihän näis tiemmä muita läppiä ole?
pitäsiköhän irrottaa koko imusarja ja putsata jos on karstaa? egr oli ainaki aika nokinen...
Kaasuläpällä säädellään typenoksidipäästöjä eli seossuhdetta rikkaammalle osakuormituksella.
Re: avensis 2,2 d4d koneeseen teholastu
Voisko kulutus pudota jos tollasen kaasuläpän poistais? Tajuuko ecu sen jos Se moottori säätelis pelkkää irtopalikkaa konehuonees