bv50 tilalle gtd2060vz?
Lähetetty: 28 Helmi 2016, 21:47
Kyseessä siis A4 b7 3.0tdi johon olisi tarkoitus sovitella kulahtaneen bv50 turbon tilalle uusi gtd2060vz koska sellainen on hyllyssä pölyä keräämässä.
Onhan tuossa nyt jonkin verran sovittelemista mutta harrastellaan nyt rauhassa.
Suurin kysymys liittyy tuohon vnt sähköservoon.
BV50 käyttänee PWM ohjausta ja siinä on 4 napainen liitin. GTD:ssä ilmeisesti CAN ohjauksella toimiva servo viisi napaisella liittimellä. Mikä olisi paras lähestymistapa saada servo toimimaan kyseisessä kulkineessa?
Vaihtoehdot joita olen miettinyt.
1. Vaihtaa elektroniikka BV50 servosta garrettiin...sopiiko mitenkään?
2. Sovittaa BV50 servo kokonaisuudessaan garretin ahtimeen.
3. Vaihtaa elektroniikka esim. mersun garretista jossa PWM ohjaus. Liekö yhtään parempi/helpompi vaihtoehto kuin 1? (PWM taajuus pitää mahdollisesti muuttaa?)
4. Saada GTD:n oma servo toimimaan... mutta miten?
Jos joku viitsisi jakaa ajatuksiaan/kokemuksia aiheesta olisin erittäin kiitollinen!
Onhan tuossa nyt jonkin verran sovittelemista mutta harrastellaan nyt rauhassa.
Suurin kysymys liittyy tuohon vnt sähköservoon.
BV50 käyttänee PWM ohjausta ja siinä on 4 napainen liitin. GTD:ssä ilmeisesti CAN ohjauksella toimiva servo viisi napaisella liittimellä. Mikä olisi paras lähestymistapa saada servo toimimaan kyseisessä kulkineessa?
Vaihtoehdot joita olen miettinyt.
1. Vaihtaa elektroniikka BV50 servosta garrettiin...sopiiko mitenkään?
2. Sovittaa BV50 servo kokonaisuudessaan garretin ahtimeen.
3. Vaihtaa elektroniikka esim. mersun garretista jossa PWM ohjaus. Liekö yhtään parempi/helpompi vaihtoehto kuin 1? (PWM taajuus pitää mahdollisesti muuttaa?)
4. Saada GTD:n oma servo toimimaan... mutta miten?
Jos joku viitsisi jakaa ajatuksiaan/kokemuksia aiheesta olisin erittäin kiitollinen!