nyt kun kansi on irti ja tuollainen -83 vuoden esikammiokoneen kansi on kanaviltaan aika ronskin olonen. kannattaisko ne viilailla ja pyöristää kunnolla kun on irti?
aika reilut olakkeet on seetien alla? voiko alakierros käytös hunota jos poistaa noi pykälät?
dieselissä saa vissiinki kiillottaa kanavat huolella?
parit kuvat alla.
land cruiser 4,0L kannen avarrus?
land cruiser 4,0L kannen avarrus?
Viimeksi muokannut toyota..., 01 Maalis 2015, 21:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: land cruiser 4,0L kannen avarrus?
Kyllä Esakammiokoneessa kanavia voi silotella melkolailla samoilla opeilla, kuin bensiinikoneissakin.
Peilikirkkaaksihan kanavia ei kannata kiillotella, koska virtaus ei silloin parane suhteessa käytettyyn työmäärään. Jos virtaus pysyy kanavan seinämillä täysin laminaarisena syntyy pinnan ja ilmamolekyylien välille suurempi kitka, kuin lievästi turbulenttisessa virtauksessa, jonka hieman karheampi pinta aiheuttaa.
Peilikirkkaaksihan kanavia ei kannata kiillotella, koska virtaus ei silloin parane suhteessa käytettyyn työmäärään. Jos virtaus pysyy kanavan seinämillä täysin laminaarisena syntyy pinnan ja ilmamolekyylien välille suurempi kitka, kuin lievästi turbulenttisessa virtauksessa, jonka hieman karheampi pinta aiheuttaa.
Re: land cruiser 4,0L kannen avarrus?
tollaseksi sen yks päivä kairasin.
oli tosi krouvia valua.
oli tosi krouvia valua.
Viimeksi muokannut toyota..., 01 Maalis 2015, 21:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: land cruiser 4,0L kannen avarrus?
venttiileihin tein 30 asteen lisäviisteen.