Olen rakentamassa 1.9 tdi konetta vajaa 300hp tehoille
Onko alkuperäisillä ja tarvikelaakereilla muuta eroa kuin hinta?
Eli kannattaako satsata alkuperäisiin kiertokangen laakereihin? Kun motonetin ja laakkosen hintaero on n 150€
Laakereiden erot
Re: Laakereiden erot
Glycot on itselläni ainakin kestäny useamman vuoden tuossa samassa teholuokassa. Tämän hetkistä kuntoahan ei tarkasti tiedä, kun ei viitsi ehjää moottoria alkaa avaamaan.
Re: Laakereiden erot
Jos satsaat alkuperäisiin niin ja oot tekemässä jakajapumpullista niin laita kerralla ASV -koneen laakereiden osanumeroilla. Silloin toinen laakeripuolisko on vahvempaa. Tarvikelaakereina tuollaisia vahvempia ei ole saatavana.
Re: Laakereiden erot
Juu, jakajapumpullista konetta rakennan.
Tässä just mietin kannattaako tuo 150€ panostus, vai onko hukkaan heitettyä rahaa.
Eli tarvikkeetkin kestää, mutta jos haluaa varmasti hyvät kannattaa laittaa ASV- koneen laakerit?
Olisiko laittaa ASV -koneen kiertokangen laakereiden osanumeroa?
Tässä just mietin kannattaako tuo 150€ panostus, vai onko hukkaan heitettyä rahaa.
Eli tarvikkeetkin kestää, mutta jos haluaa varmasti hyvät kannattaa laittaa ASV- koneen laakerit?
Olisiko laittaa ASV -koneen kiertokangen laakereiden osanumeroa?