Eli kysyin aiheen aloittamista ja kaippa sen ny saa tänne siis laittaa.. Elikkä tänne kaikki siis ihan kaikki ylimäärän lötinä ja pötinä samaan paikkaa, esim; volkkarin avaimen keskuslukon ongelma. Aloitan vaikka.. Mitä ihmiset mieltä tai ei kelllään ois kuvan vanteita? Ja joku ystävällinen henkilö jos vaikka haluis kertoo miten näitä kuvia sais pienenettyy?
JukkaA kirjoitti:Toihan on ihan sopivan kokoinen kuva:)
Ihan nätit vanteet ainakin johonkin -80-90 luvun autoon.
Niin tuohan on sopivan kokonen, mutta jos joskus vaikka haluis tuon sellasena pikkusena niin? Mitäs sit? : o Kun noita tai sitten BBS RS 16" olis kaddyyn ihan ok:t omasta mielestä.. Mutta mikäs merkki/malli oli niillä kakspuolasilla vanteilla? : o
Juu kaikki oli saman levysiä samalla et15:lla. Leveämmät olivat tosiaan tasaisella keskilätkällä, mutta nykyiset kapoisat tuolla kuvan läpyskällä. Löysin paremmat valssit kesäksi niin nuo saattaisi olla jouten.
zamppa kirjoitti:Juu kaikki oli saman levysiä samalla et15:lla. Leveämmät olivat tosiaan tasaisella keskilätkällä, mutta nykyiset kapoisat tuolla kuvan läpyskällä. Löysin paremmat valssit kesäksi niin nuo saattaisi olla jouten.
Missä kunnossa ois? ja gummien kanssa? Ja lisää kuvia kiitus.
Ei kannata sitten laittaa väkisin pulteilla vedättämällä kiinni volkkariin. Opelin keskireikä on joku vajaa puol milliä pienempi. Menee kyllä jos laittaa, mutta pois ei lähe ihan helpolla. Pari kertaa joutunu irrottaa opelin vanteita volkkarista ja oli hippasen hanurista.
Jos meinasit 4x100 16" bbs rs niin voi olla aika arvokkaat ja harvinaiset (ellei tyydy replicoihin). Itellä ollu jos jonkin sortin adapterivirityksiä ykköskuupassa. Nyt on 5x120 jakoset 16" RS:t ja ne pitäis saada sopimaan 112 jakoseen autoon ...halvalla kun sai.
auton sisälle käy? kyllä mulla on pari teollisuusmittaria sisällä eikä ne milläänlailla häiritse. tarvittaessa on luettavissa jos jotain ongelmia ilmenee.
ja paljon sie meinaat tehoja ottaa? tuo 12mm elementti on aika karu pumpulle ja remmille joten jos pienemmällä pärjää niin enemmin pienempi. 10mm päälläkin pääsee 200hp lukemiin (löytyy hyllystä jos kiinnostaa) ja 11mm sitten taitaaki soppa riittää tuonne 270hp
Juuuhh. Mistäs noita 11mm niiku uutena sais? Ja onkos nuo linkkaamat 12milliset aitoja Bochilaisia vai aitoja kopijoita? Niiin, ja mittarista sen verran että ei ns, lookkiin käy.. :/
Caddyn 1.6D suuttimet loppu. Hyllyssä makaa huolletut 1.6TD suuttimet. Voiko nuo nakata paikoilleen vai tuleeko jotain ongelmia kun isommat avautumispaineet
Fendel kirjoitti:Caddyn 1.6D suuttimet loppu. Hyllyssä makaa huolletut 1.6TD suuttimet. Voiko nuo nakata paikoilleen vai tuleeko jotain ongelmia kun isommat avautumispaineet
Eli BENSA passatti kettuilee, (2001, alz, 1.6l)
1-2 kertaa kk kun laittaa virrat päälle niin bensminmpun rele alkaa naksuttamaan (vähä kuin vilkku/vilkun rele)
Bensapumppu inahtaa sanalla aina kun rele napsahtaa, auto ei käynnisty sahaa hyvin jne. Kun tämä kyseinen vika päällä niin autoon ei pääse testerillä kiinni.
Polttiainepumppu vaihdettu, rele, relepohja.
Vika kestää yleensä 1min-10min ja viimeviikolla auto sammui lennosta ja ei lähteny käyntiin 10 -15 min
Sitten taas toimi 300km huoletta jonka jälkee en ole uskaltanut enää takasi Kasarmille lähteä yli 300km päähän.
Vikakoodit skannattu vag comilla,
17909 fuel pump relay (J17)
- P1501 short To ground - intermittent
01314 engine control module
no communications - intermittent
Tuommoset vikakoodit löyty. Ehdotuksia?
rele vaihdettu 2-3kk sitten.
polttoaine pumppu joskus marraskuussa, relepohja joulukuussa.
Tätä kysytty ffp foorumilla mutta vastausta ei oikeen irronnut ja itsellä ei tuon armeijan takia aikaa vikaa etsiä, olen ajoneuvo asentaja koulutukselta mutta tää menee jo vähä yli.