Sivu 1/1

ct26 pakopesät? twinsroll vs tavallinen

Lähetetty: 13 Joulu 2014, 19:01
Kirjoittaja toyota...
mitä eroo on turbon käyttäytymisessä jos on twin sroll pakopesä tai vastaavasti tavallinen?
pakosarja on jaettu, että pulssit sais meneen kyllä perille.

onko kukaan hypistellyt tälläistä pakopesää että mitä koko eroa on todellisuudessa?

Re: ct26 pakopesät? twinsroll vs tavallinen

Lähetetty: 13 Joulu 2014, 22:04
Kirjoittaja diffas
Yleisestihän twinscrollin pitäisi samankokoisena pesänä herätä aika paljon paremmin. Toki jos on tyytyväinen normipesän herämiseen, niin voi kokeilla laittaa isomman twinscroll pesän ja saada enempi virtausta sitä kautta. Ei kai siinä oikein muuta juonta ole.

Re: ct26 pakopesät? twinsroll vs tavallinen

Lähetetty: 14 Joulu 2014, 16:33
Kirjoittaja toyota...
Niitten pesien koosta en ole löytänyt mistää tietoo...

kuinkahan pelais 4,0L 6syl moottorissa garret gt35? Jostain 1600-1800r/min ku heräis olis hyvä. Tehotavote 200-250hp. Muita ehdotuksia?