Sivu 1/1

TDI -> SDI

Lähetetty: 08 Joulu 2014, 03:50
Kirjoittaja Dubsonic
400tkm ajettu apuakseliton 1.9sdi kone ihan lopussa 6K polossa ja tilalle pitäis saada joku kone. TDIstä tietenkin tehään SDI tuohon, mutta kysymys kuuluukin, olenko nyt ihan väärässä jos ajattelen että tohon kävisi alakerraksi mikä tahansa apuakseliton poikittainen 1.9tdi? AGR, ALH, ASV, AVF, ATD jne? Kunhan kansi on AGR/ALH jne pohjainen. Eikös noissa SDI vs. TDI kansissakin ollu joku pikkuinen ero? Muistan jonkun maininneen et niissä on jostain syystä pidemmät venttiilit sdi kannessa.

Re: TDI -> SDI

Lähetetty: 08 Joulu 2014, 09:57
Kirjoittaja hatemi
Agr alh asv ahf käy suoraan. Atd avf ja muut pumpparit ei niinkään.

Re: TDI -> SDI

Lähetetty: 08 Joulu 2014, 10:33
Kirjoittaja Markus L
Pumpparista joutuu triggeripyörän vaihtamaan. Eli joutuu käyttämään kampiakselin irti.

Re: TDI -> SDI

Lähetetty: 08 Joulu 2014, 15:38
Kirjoittaja JukkaA
Onko SDI:ssä vakiona vähän kovemmat puristukset? Nokka on ainakin vähän eri ku turbolla varustetussa. Mutta varmasti toimii tuollainen TDI alakerta ja on varmasti idioottivarma.

Re: TDI -> SDI

Lähetetty: 08 Joulu 2014, 17:37
Kirjoittaja Laatokka
Ainakin vanhassa apuakseli sdi:ssä on samat rutut kuin tdi:ssä. Niissä kun on sama kansi, männät, kanget ja kampura. Suuttimet ovat sdi:ssä pienemmät, eri nokka ja syöttöpumppu.
Tuo uudempi sdi on taas ihan eri osilla kasattu kuin tdi, mutta en usko että siinäkään puristuksissa on eroa.

Re: TDI -> SDI

Lähetetty: 08 Joulu 2014, 18:07
Kirjoittaja Dubsonic
Mitä eroa pumpparin triggeripyörässä vs. jakajapumppu triggeriin?

Re: TDI -> SDI

Lähetetty: 08 Joulu 2014, 20:03
Kirjoittaja Markus L
Jakarin pyörässä on 4 lovea. Pumpparin pyörässä huomattavasti enemmän.

Re: TDI -> SDI

Lähetetty: 09 Joulu 2014, 19:23
Kirjoittaja Dubsonic
No juu tuskin sitä jaksaisi ruveta vaihtamaan jollei löydu sopivia osia irrallaan. Pitänee katella jostain apuakselitonta jakajapumpullista tdi mosaa korvaajaksi.