VP37 paluulinjan takaisku

Nykyaikaiset TDI, HDI, CDI, SDI jne. suoraruiskumoottorit ja niihin liittyvä keskutelu.
etrade
Viestit: 3
Liittynyt: 13 Tammi 2014, 14:41
Paikkakunta: Helsinki

VP37 paluulinjan takaisku

Viesti Kirjoittaja etrade »

Miten kuuluisi toimia, ylimmän kannen ja suuttimilta palaavan banjon välissä oleva takaisku, VP37 pumpussa?
Kuuluuko siellä olla jousi vai pelkkä holkki joka liikkuu kun imee tai puhaltaa takaiskua?
Ongelmana vuosien ilmavaiva kun polttoainelinja tyhjenee paluuletkua pitkin tankkiin ja tuo venttiili on viimmeinen mitä vielä ei ole vaihdettu.

Kuva
etrade
Viestit: 3
Liittynyt: 13 Tammi 2014, 14:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: VP37 paluulinjan takaisku

Viesti Kirjoittaja etrade »

Okei. Sain romikselta ilmaiseksi tuon takaiskun kun ei ollut kolikkoja taskus. Veholla tuo olis maksanu yli 150€.
Nyt lähtee -15 asteen pakkasesta käyntiin räjähtäen normaali hehkutuksen jälkeen ja toivottavasti ei tarvi kylmemmästä kokeilla ilman lohkolämmitintä tai webastoa kun sitä ei ole.

5 vuotta kesti selvittää vika MB aiheisilla foorumeilla, mutta pääasia että ratkes. Jakajapumppua ei ole kun vanha Sprinter ja E290 niin ei löytynyt tietoa. Rivipumpullista en ole omistanu, mutta niissä ei kai ole tuota yksinkertaista vikaa vaikka suuttimilta paluuletku taitaa niissäkin kiertää pumpun kautta.
Vastaa Viestiin