Tuollainen vanha kunnon ransu vuodelta -96 löytyy, tietysti vaparina koska sisältää bossin aineenjakelutekniikkaa sähkölucas-hirvityksen sijaan.. Kun nyt suoraruutasta on kysymys, niin ilmeisesti suuttimet tuossakin tulee melko pian vastaan piristyksiä tehdessä. Vakiothan on Stanadynen pencil nozzlet,mallia ym en tarkemmin tiedä. Onko olemassa jonkin isomman koneen Stanat jotka tuohon kävisi? Tehot on vielä kaukainen haave, mutta jos joskus jollain perunan kokosella hyrrällä ottaa vaikka reilu 150hp hyvällä käyttöalueella. Kamalasti tuskin voi kierrättää koska kuminauhavetoinen tikkukone, ja melko pitkäiskunen?
Pumppu taitaa olla 11mm eli on pienellä kuvernöörin hiplailulla jo kohtuu hyvä. Katotaan mitä tästä tulee, mondeon kanssa virittely taisi jo karata vähän lapasesta...
Mitkäs tämän koneen sylinterimitat on? Mistään ei ole tästä tietoa löytynyt vaikka kovasti Google savuten etsinytkin. Että onko yhtä vammmasen lyhyellä iskulla kuin tuo 1.8td, 82.5x82.0
trransit 2.5di suuttimet ym
Re: trransit 2.5di suuttimet ym
Jonkun tiedon mukaan transitissa on 93.67mm sylinterihalkaisija ja iskunpituus 90.54mm.
Re: trransit 2.5di suuttimet ym
Herra isä sentään, no niinhän se tämäkin sitten ilmeisesti fordimaisen lyhytiskuinen mitenkä lienee uskaltaa kierrättää tuota konetta? Pirun raskas se varmasti on alakerraltaan..
Re: trransit 2.5di suuttimet ym
Luulis pyörivän johonkin 6000rpm ilman ongelmia, ylikin jos uskallusta ja tarvetta riittää. Ihan hyvä iskunpituus tuo mun mielestä on.
Re: trransit 2.5di suuttimet ym
Minulta löytyy stadyne marine suuttimet transuun! Ajettu aböyt 4tkm. Itse asiassa löytyy koko moottori 6tkm ajettu, vahvistetuilla mahle ylikokomännillä, uuvet laakerit jne. Osta poes! Jäi ylimääräiseksi aikoinaan kun koppa hävisi ympäriltä! Niin ja siinä on pajero/transu pumppu LDA:lla varustettu!!!