Pajeron 2,5TD nestepään soveltuvuus? ja vetävien nosto?
-
- Viestit: 5
- Liittynyt: 07 Syys 2013, 07:02
- Paikkakunta: Kouvostoliitto
Pajeron 2,5TD nestepään soveltuvuus? ja vetävien nosto?
Elikkäs tuollaista kyselisin että mistähän tuohon löytäisi isompaa nestepäätä? Kakkua tarvisi saada lisää kun jo kilon paineella loppuu savu tällä kokoonpanolla.... Ja onkos kukaan perillä miten tuohon saisi lisää vetäviä, kun selvästi alkaa leikkaamaan syöttöä jo jossain 3000 kierroksen jälkeen. Milloin olisi vasta ahdin saatu kunnolla hereille!
Viimeksi muokannut tiisselparooni, 08 Syys 2013, 19:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Pajeron 2,5TD nestepään soveltuvuus?
Onko moottoria viritetty muuten kuin pelkästään syöttöruuvia ruuvaamalla? Onko ahdinta vaihdettu? Vakio nestepäälläkin on otettu yli 200hp joten ihan heti ei kannatta alkaa vaihtamaan. Tuossahan on ihan perus VE pumppu joten nestepäitä on vaikkapa ebay pullollaan. Jos taas haluaa kunnon pumpun niin kiikuttaa pumpun vaikkapa PP-dieseliin tai johonkin muuhun osaavaan pajaan ja teetättää kunnon pumpun orkkis boschin osilla.
-
- Viestit: 5
- Liittynyt: 07 Syys 2013, 07:02
- Paikkakunta: Kouvostoliitto
Re: Pajeron 2,5TD nestepään soveltuvuus?
Tossa on tutulla kaikenmaailman pumppupenkit mutta ei olla oikein näihin jakajapumppuihin perehdytty.... koneessa hx35w 12 pesällä plenumi imusarja suppiloilla keulankokonen cooleri 3" ahtoputket cummins pakosarja pumppu ruuvattu aiva tappiin mutta kilon jälkeen savu loppuu eli kakkua saatava lisää! Eilen penkitetty 150hp 320nm
-
- Viestit: 5
- Liittynyt: 07 Syys 2013, 07:02
- Paikkakunta: Kouvostoliitto
Re: Pajeron 2,5TD nestepään soveltuvuus? ja vetävien nosto?
Eikö kukaan ymmärrä näistä prkl jakajapumpuista?
Re: Pajeron 2,5TD nestepään soveltuvuus? ja vetävien nosto?
Onko ahtokara rälläköity jo?
Re: Pajeron 2,5TD nestepään soveltuvuus? ja vetävien nosto?
Ymmärtää.
Vetäviä saa lisää jäkentämällä governorin jousia. Jouset löytyvät kannen alta kaasuvivustosta ja ovat samaa osaa kuin kaasuakselikin. Siihen vaan jäykempää jousta tai shimmejä väliin.
Täällä enemmänkin kivoja kuvia:
http://www.vwdieselparts.com/forum/viewtopic.php?t=6694
Vetäviä saa lisää jäkentämällä governorin jousia. Jouset löytyvät kannen alta kaasuvivustosta ja ovat samaa osaa kuin kaasuakselikin. Siihen vaan jäykempää jousta tai shimmejä väliin.
Täällä enemmänkin kivoja kuvia:
http://www.vwdieselparts.com/forum/viewtopic.php?t=6694
http://www.tdituning.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Viestit: 5
- Liittynyt: 07 Syys 2013, 07:02
- Paikkakunta: Kouvostoliitto
Re: Pajeron 2,5TD nestepään soveltuvuus? ja vetävien nosto?
On rälläköity! Nyt uusi pumppu jyrkemmällä nokkalevyllä odottelee saksanmaalta isompaa nestepäätä ja 618 loppunen sre asetelma asennusta
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: 02 Tammi 2014, 10:44
- Paikkakunta: Huittinen
Re: Pajeron 2,5TD nestepään soveltuvuus? ja vetävien nosto?
Ihmetyttää, et Team Tonni saa enempi tehoa irti 2.3L Galantin pumpusta, vakio nestepäillä!!!
Ootko kyselly tuolta neuvoja???
Kannattaa kuuklettaa toi Tean Tonni ja katsoa, kuinka DSL:llä ajetaan rata-ajoa...
Ootko kyselly tuolta neuvoja???
Kannattaa kuuklettaa toi Tean Tonni ja katsoa, kuinka DSL:llä ajetaan rata-ajoa...
Mitä vittuu se mulle kuuluu, mitä mulle kuuluu? -Juha Vuorinen-
Re: Pajeron 2,5TD nestepään soveltuvuus? ja vetävien nosto?
saattaa olla kierroksia vähän enemmän.Venttiseiska kirjoitti:Ihmetyttää, et Team Tonni saa enempi tehoa irti 2.3L Galantin pumpusta, vakio nestepäillä!!!
Ootko kyselly tuolta neuvoja???
Kannattaa kuuklettaa toi Tean Tonni ja katsoa, kuinka DSL:llä ajetaan rata-ajoa...
Re: Pajeron 2,5TD nestepään soveltuvuus? ja vetävien nosto?
Leiffi kirjoitti:saattaa olla kierroksia vähän enemmän.Venttiseiska kirjoitti:Ihmetyttää, et Team Tonni saa enempi tehoa irti 2.3L Galantin pumpusta, vakio nestepäillä!!!
Ootko kyselly tuolta neuvoja???
Kannattaa kuuklettaa toi Tean Tonni ja katsoa, kuinka DSL:llä ajetaan rata-ajoa...
Se pumppu onkin tehty PP-dieselissä eikä omassa tallissa. Nykyään tosin siinäkin on 12mm aidolla boschin päällä oleva pumppu. Niistä pumpuista on otettu kierrosten rajoittimet kokonaan pois eli ei lopu kakku kierroksilla. Googletus toimii paremmin tiimin oikealla nimellä eli Team 1000