60-120km/h
60-120km/h
Metric units
0 to 100 km/h:
400m:
60-120 km/h: 5.5 +- 0.67s
200 meters:
Metric units
0 to 100 km/h:
400m:
80-120 km/h: 4.3 +- 0.67s
200 meters:
491tkm ajettu AGR boratti jossa alakerta koskematon vielä.
Kirjoitelkaa muutkin tähän topickiin noita dieseli vehkeiden kiihtyvyyksiä
0 to 100 km/h:
400m:
60-120 km/h: 5.5 +- 0.67s
200 meters:
Metric units
0 to 100 km/h:
400m:
80-120 km/h: 4.3 +- 0.67s
200 meters:
491tkm ajettu AGR boratti jossa alakerta koskematon vielä.
Kirjoitelkaa muutkin tähän topickiin noita dieseli vehkeiden kiihtyvyyksiä
Re: 60-120km/h
60-120 pyörii siin 5-5.2 sekunnin nurkilla
80-120 asettuu 3.0-3.4 sekunnin välille.
80-120 asettuu 3.0-3.4 sekunnin välille.
Viimeksi muokannut diffas, 13 Loka 2013, 22:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
Re: 60-120km/h
60-120 = 3.76s
80-120 = 2.74s
0-100 =4.96s
Voisi parantuakkin jos hinkkais...
80-120 = 2.74s
0-100 =4.96s
Voisi parantuakkin jos hinkkais...
Re: 60-120km/h
Cordoba Ahulla, kuski+kamat 140kg kyydissä
60-120kmh 5.93.sek
Golffi tarvii kellottaa kans joku päivä
60-120kmh 5.93.sek
Golffi tarvii kellottaa kans joku päivä
Re: 60-120km/h
Mun edelliseen viestiin otin ihan tollaisen liikkuvan kuvankin. Pikkaisen ku sais aiemmin herämään ton ja vetoaluetta pidemmälle, niin olis pop. Nyt ku vetää rajottajalle niin menee 125, 4500 jälkeen alkaa syöttö aika reilusti tippuu. http://www.youtube.com/watch?v=1s8iz58j5kE&hd=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut diffas, 27 Huhti 2014, 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
Re: 60-120km/h
Hetki sitten testailua vcds:llä ja 3:lla jäi 60-120 väliksi 5.1s eli 0.4sec parannusta viime kertaan nähden
Re: 60-120km/h
en tie kehtaako edes kirjottaa vakio avensis stw 2,2 D4D 80-120km niin jonku 8s otti aikaa
voi vittu se on hidas
voi vittu se on hidas
Re: 60-120km/h
MB W123 300D turbo 80-120 otti 6,5sek nelosella, ei ihan vakio.
Re: 60-120km/h
racechip asennuksen jälkeen joka on tehdas säädös, niin 80-120km/h meni 6,3 parhammillaan. aika hyvin se vaikutti
Re: 60-120km/h
Ihan aavistuksenhan tuo näyttäis paremmin vetävän ylääl eilisen säädön jälkeen. Vieläki kyllä on liikaa tummaa taustalla. :/ Mut kuitenkin jotain kelloa: 60-120 ~4.7s, 80-120 ~2.7s, 100-160 ~5.8s. Vähänhän tuo lagisuus näkyy tuossa kiihyttäessä, jostain 3000-> alkaa meno maistuu vasta.
Parit todentavat videot perinteisesti:
60-120 ohikiihy:
https://www.youtube.com/watch?v=GpAx0Q6z6EA" onclick="window.open(this.href);return false;
60-160 ohikiihy:
https://www.youtube.com/watch?v=N7sl0TR8a2A" onclick="window.open(this.href);return false;
Parit todentavat videot perinteisesti:
60-120 ohikiihy:
https://www.youtube.com/watch?v=GpAx0Q6z6EA" onclick="window.open(this.href);return false;
60-160 ohikiihy:
https://www.youtube.com/watch?v=N7sl0TR8a2A" onclick="window.open(this.href);return false;
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
Re: 60-120km/h
Testailinpa eilen ihan piruuttani mitä tuo vehje tarjoo kyytiä tällä miedommalla softalla
matalilla paineilla.Kakkosta ei oikeen uskaltanu tarjota, kun ei o nastarenkailla oikein
mitään pitoa asfaltilla. :/ Kolmosella ja nelosella nää vedot siis.
1.1 - 1.2bar paineilla: 60-160 - 13.8sec, 60-120 - 6.76sec, 80-120 - 4.2sec, 100-160 - 9.6sec
Nelosella: 100-160 - 8.76
1.4-1.5bar paineilla: 60-160 - 10.96sec, 60-120 - 5.76sec, 80-120 - 3.2sec, 100-160 - 7.28sec
Nelosella: 100-160 - 7.64sec
Kyllähä tollaki tuntuis pääsevän jo perusliikenteessä.
matalilla paineilla.Kakkosta ei oikeen uskaltanu tarjota, kun ei o nastarenkailla oikein
mitään pitoa asfaltilla. :/ Kolmosella ja nelosella nää vedot siis.
1.1 - 1.2bar paineilla: 60-160 - 13.8sec, 60-120 - 6.76sec, 80-120 - 4.2sec, 100-160 - 9.6sec
Nelosella: 100-160 - 8.76
1.4-1.5bar paineilla: 60-160 - 10.96sec, 60-120 - 5.76sec, 80-120 - 3.2sec, 100-160 - 7.28sec
Nelosella: 100-160 - 7.64sec
Kyllähä tollaki tuntuis pääsevän jo perusliikenteessä.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
Re: 60-120km/h
No mut jos vähä updatee tähän.
Sain vehkeet about taas toimimaan semijärkevästi ja pienellä hassulla höystettynä.
Vaihteen vaihdossa lagi pieneni huomattavasti, jos vaihtaa nopsaa ja savun määräki selvästi pieneni.
Paikoitellen vedon aikana ilmenee silloin tällöin hieman epätasaisuutta, joten jotain pientä vielä on.
Mut topikkiin: 60-120 3.9s ja 60-160 8.1s
Sain vehkeet about taas toimimaan semijärkevästi ja pienellä hassulla höystettynä.
Vaihteen vaihdossa lagi pieneni huomattavasti, jos vaihtaa nopsaa ja savun määräki selvästi pieneni.
Paikoitellen vedon aikana ilmenee silloin tällöin hieman epätasaisuutta, joten jotain pientä vielä on.
Mut topikkiin: 60-120 3.9s ja 60-160 8.1s
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
Re: 60-120km/h
On kyllä komeita lukuja Diffaksella.
Nämä omat karvan alle 8:n 60-120 suoritukset 3:lla vaikuttaa tässä kohtaa todella vaatimattomalta.
Nämä omat karvan alle 8:n 60-120 suoritukset 3:lla vaikuttaa tässä kohtaa todella vaatimattomalta.
Re: 60-120km/h
https://youtu.be/u3dKovAvd6E" onclick="window.open(this.href);return false; tossapa pieni liikkuva kuvakin. Alkaa oleen pito todella vaikeeta löytää jo kakkosella, vaatii aika tasaisen asfaltin. Perstuntuma sanois et Veto parempi 3000-4000 välillä. 4000-5000 tuntuis samalta kuin ennenkin. Pitää ehkä viel varovaisesti pyytää lisää kaasua isontamalla suuttimeb 0.66mm->0.75-80mm. Toki määränsäädinki on tapis ettei ehkä enempi ole tulossakaan.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
-
- Viestit: 116
- Liittynyt: 29 Heinä 2012, 21:26
- Paikkakunta: Kauhava
Re: 60-120km/h
Kävin varovaisesti kokeelemas Golffilla muutaman kerran 80-120km/h väliä.
1. 2,73s
2. 2,77s
3. 2,88s
4. 2,71s
Eli keskiarvoksi tulee 2,7725s
1. 2,73s
2. 2,77s
3. 2,88s
4. 2,71s
Eli keskiarvoksi tulee 2,7725s
Re: 60-120km/h
Kuin tehokkaalla vakio autolla autolla pesee nuo Teron alle 3 sekunnin ajat ?
Tuohan tekee on 0,4G:n keskimääräisen kiihtyvyyden joten mahtaa vetää muikeesti penkkiin.
Tuohan tekee on 0,4G:n keskimääräisen kiihtyvyyden joten mahtaa vetää muikeesti penkkiin.
Viimeksi muokannut dbwarrior, 18 Syys 2016, 06:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: 60-120km/h
Noniiiin. Vähä käyty kiusimassa vähä uutta setuppia. Näyttäis kolmen vedon keskiarvolla hyvin jäävän siihen 3.9sekkaan 60-120väli. 80-120 väli taas sitten huononi taas 2.8-2.9sekan nurkkaan, kun joko joutuu vetää vaihteen vaihdon tos välissä just tai sit pelkästään kolmosella ja sit ei o ihan täysin vielä alueella ahin. Mutta selkeesti kivemmin on virkeämpi pikkuvaihteilla isommilla kierroksilla, kuin aikaisemmin. Isoilla vaihteilla ei eroa taidakaan sit olla.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
Re: 60-120km/h
Mitään ei ole voiman suhteen tapahtunut, mutta löysin vanhat 10hz gps vermeet hyllystä ja kävin ajaa muutamat vedot. Aiemmin katotut videosta rpm+välitykset laskien eroja ei ole kuin kymmennyksen.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
Re: 60-120km/h
Parantui hieman tässä vaikka lämpösellä ajettiinkin.
60-120 3.69sek
60-160 7.64sek
100-160 5.24sek
100-200 11.04sek.
60-120 3.69sek
60-160 7.64sek
100-160 5.24sek
100-200 11.04sek.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
Re: 60-120km/h
Vähä eloa tälleki osastolle
Käytännössä vakio B7 3.0tdi quattro manuaali. Periaatteessa vois olla vaikka nopeampiki, mut jotenkin niin oudosti sattuu laatikon välitykset että joutuu vaihtaa matkalla. Nämä siis kolmosella ja nelosella ajettu.
Parin vedon keskiarvo. Ihan ok kai silleen reilun 1.9tn painoselle kombolle.
60-120 : 5.305sek
80-120 : 3.805sek.
Käytännössä vakio B7 3.0tdi quattro manuaali. Periaatteessa vois olla vaikka nopeampiki, mut jotenkin niin oudosti sattuu laatikon välitykset että joutuu vaihtaa matkalla. Nämä siis kolmosella ja nelosella ajettu.
Parin vedon keskiarvo. Ihan ok kai silleen reilun 1.9tn painoselle kombolle.
60-120 : 5.305sek
80-120 : 3.805sek.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
Re: 60-120km/h
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.