Mun edelliseen viestiin otin ihan tollaisen liikkuvan kuvankin. Pikkaisen ku sais aiemmin herämään ton ja vetoaluetta pidemmälle, niin olis pop. Nyt ku vetää rajottajalle niin menee 125, 4500 jälkeen alkaa syöttö aika reilusti tippuu. http://www.youtube.com/watch?v=1s8iz58j5kE&hd=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut diffas, 27 Huhti 2014, 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihan aavistuksenhan tuo näyttäis paremmin vetävän ylääl eilisen säädön jälkeen. Vieläki kyllä on liikaa tummaa taustalla. :/ Mut kuitenkin jotain kelloa: 60-120 ~4.7s, 80-120 ~2.7s, 100-160 ~5.8s. Vähänhän tuo lagisuus näkyy tuossa kiihyttäessä, jostain 3000-> alkaa meno maistuu vasta.
Testailinpa eilen ihan piruuttani mitä tuo vehje tarjoo kyytiä tällä miedommalla softalla
matalilla paineilla.Kakkosta ei oikeen uskaltanu tarjota, kun ei o nastarenkailla oikein
mitään pitoa asfaltilla. :/ Kolmosella ja nelosella nää vedot siis.
Sain vehkeet about taas toimimaan semijärkevästi ja pienellä hassulla höystettynä.
Vaihteen vaihdossa lagi pieneni huomattavasti, jos vaihtaa nopsaa ja savun määräki selvästi pieneni.
Paikoitellen vedon aikana ilmenee silloin tällöin hieman epätasaisuutta, joten jotain pientä vielä on.
https://youtu.be/u3dKovAvd6E" onclick="window.open(this.href);return false; tossapa pieni liikkuva kuvakin. Alkaa oleen pito todella vaikeeta löytää jo kakkosella, vaatii aika tasaisen asfaltin. Perstuntuma sanois et Veto parempi 3000-4000 välillä. 4000-5000 tuntuis samalta kuin ennenkin. Pitää ehkä viel varovaisesti pyytää lisää kaasua isontamalla suuttimeb 0.66mm->0.75-80mm. Toki määränsäädinki on tapis ettei ehkä enempi ole tulossakaan.
Kuin tehokkaalla vakio autolla autolla pesee nuo Teron alle 3 sekunnin ajat ?
Tuohan tekee on 0,4G:n keskimääräisen kiihtyvyyden joten mahtaa vetää muikeesti penkkiin.
Viimeksi muokannut dbwarrior, 18 Syys 2016, 06:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noniiiin. Vähä käyty kiusimassa vähä uutta setuppia. Näyttäis kolmen vedon keskiarvolla hyvin jäävän siihen 3.9sekkaan 60-120väli. 80-120 väli taas sitten huononi taas 2.8-2.9sekan nurkkaan, kun joko joutuu vetää vaihteen vaihdon tos välissä just tai sit pelkästään kolmosella ja sit ei o ihan täysin vielä alueella ahin. Mutta selkeesti kivemmin on virkeämpi pikkuvaihteilla isommilla kierroksilla, kuin aikaisemmin. Isoilla vaihteilla ei eroa taidakaan sit olla.
Mitään ei ole voiman suhteen tapahtunut, mutta löysin vanhat 10hz gps vermeet hyllystä ja kävin ajaa muutamat vedot. Aiemmin katotut videosta rpm+välitykset laskien eroja ei ole kuin kymmennyksen.
Vähä eloa tälleki osastolle
Käytännössä vakio B7 3.0tdi quattro manuaali. Periaatteessa vois olla vaikka nopeampiki, mut jotenkin niin oudosti sattuu laatikon välitykset että joutuu vaihtaa matkalla. Nämä siis kolmosella ja nelosella ajettu.
Parin vedon keskiarvo. Ihan ok kai silleen reilun 1.9tn painoselle kombolle.
60-120 : 5.305sek
80-120 : 3.805sek.