Ajattelin alkaa kasaamaan kotisivuilleni vakio kansien virtaustuloksia:
http://www.npsheads.com/index.php/flow-database
En osaa sanoa tekeekö moisella tiedolla mitään, mutta mielenkiintoinen noita on vertailla.
Diesel kansien virtaustuloksia
Re: Diesel kansien virtaustuloksia
Jos on kiinnostusta niin voisin tuoda myös 2.5tdi v6 kantta verroksiksi virtauttamaan. Saa ainakin vertailukelposta dataa muihin.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
Re: Diesel kansien virtaustuloksia
Saattapi olla muistissa kyllä. Aika jännä tos kun katteli tuota listaa, niin jostain oon jäänyt mieleen, että jengi on kehunnu BKD kantta paremmaksi kuin Cr kantta, mut tulokset näyttäis olevan erimieltä. Lienee internetin urbaaneja legendoja taasen. Yllättäen mersun 16v kansikin virtaa ihan omassa kastissa.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
Re: Diesel kansien virtaustuloksia
Ei mahda kukaan muu haukkua CR kantta kuin RyanP englannista.
Mistä lienee tiedon saanut.
CR kannessa selkeästi paremmat kanavat.
Mersussa varsinkin pakopuoli on ihan eri kastia kuin esim BKD.
Mistä lienee tiedon saanut.
CR kannessa selkeästi paremmat kanavat.
Mersussa varsinkin pakopuoli on ihan eri kastia kuin esim BKD.
Re: Diesel kansien virtaustuloksia
Pitäis varmaan hommata 3.0tdi kannet mitattavaksi. Selviäisi sitten niidenkin virtaus verrattuna esimerkiksi Bemarin kanteen.
http://www.tdituning.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Diesel kansien virtaustuloksia
Kuvien perusteella veikkaisin että ovat identtiset kuin 2.0 CR kannet.. joskaan en ole tutkinut ovatko venttiilit samankokoisia jne.
Re: Diesel kansien virtaustuloksia
3.0TDI:ssa on 28.7mm imuvena ja 26.8mm pakovena, 6mm varrella. Eli jopa pikkaisen isommat kuin 16v railikoneessa.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
Re: Diesel kansien virtaustuloksia
nps, saattaa olla et viestejä on tullut privaan.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.