Dynolappuja
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: 25 Marras 2012, 19:11
- Paikkakunta: Haapavesi
Re: Dynolappuja
Laitetaan nyt varsin tuo maamoottorin teholappuki tänne
Traktori siis Valmet 502 ja vakio teho 49hv/170nm
Edit: Mää korjailin tuon nyt näkymään.
Traktori siis Valmet 502 ja vakio teho 49hv/170nm
Edit: Mää korjailin tuon nyt näkymään.
Viimeksi muokannut AhdinMäärääTahdin, 26 Marras 2012, 15:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Dynolappuja
Suosittelen käyttämään tuota viestin luonnissa näkyvää Add image to post -painiketta. Se uppii kuvan Postimage.org palvelimelle ja tekee myös automaattisesti pikkukuvat viestiin.AhdinMäärääTahdin kirjoitti: Edit: Miten täällä pitäs toimia että tuo kuva näkyy heti tuossa viestissä?
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: 25 Marras 2012, 19:11
- Paikkakunta: Haapavesi
Re: Dynolappuja
Aivan, muistetaanpa jatkossa
Re: Dynolappuja
Eipä ole tältä vuodelta oikein semmoisella toimivalla kokoonpanolla kerinny penkittelee. Jospa täs syksyn aikana vaik sais aikaiseksi käyttää amw:lla verrokiksi. Täs viime syksyltä tiketti:
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
Re: Dynolappuja
Tänään on penkitetty 300hv ylitys VAG 1.9TDI 8V moottorilla. Penkkilappua odotellessa...
edit.
edit.
Re: Dynolappuja
Juu päästiin vihdoin yli kolmensadan. Autossa perus resepti eli GTB2260VK, kiinacooleri, nokka, portattu kansi isommilla pakovenoilla ja Firad HF80 suuttimet. Maksimiväännön kohdalla duraatio 30 astetta ja maksimi tehon kohdalla 34.7 astetta. Vääntöä tulisi vaikka kuinka jos voisi alkaa matalammalta vetämään. Nytkin meinasi pikkasen sakkailla vaikka veto alkoi 2500rpm kohdilta. AFR 16-17 paitsi juuri ennen viittä tonnia menee aavistuksen alle kuudentoista. Pakolämmöt jotain 950 asteen päällä. Ahtoja vajaa 2.5bar.
Edit: Tuo toinen käyrä näyttää hassulta sillä siinä rullia kiihdyteltiin ensin hissukseen ja lappu lyötiin lattiaan vasta 4150rpm kohdilla.
Edit: Tuo toinen käyrä näyttää hassulta sillä siinä rullia kiihdyteltiin ensin hissukseen ja lappu lyötiin lattiaan vasta 4150rpm kohdilla.
http://www.tdituning.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dynolappuja
Viestiketjua siivottu, jatketaan dynolapuilla.
Re: Dynolappuja
Savuttiko noilla seossuhteilla? (vai siivotaanko tääkin pois?)hatemi kirjoitti:Juu päästiin vihdoin yli kolmensadan. Autossa perus resepti eli GTB2260VK, kiinacooleri, nokka, portattu kansi isommilla pakovenoilla ja Firad HF80 suuttimet. Maksimiväännön kohdalla duraatio 30 astetta ja maksimi tehon kohdalla 34.7 astetta. Vääntöä tulisi vaikka kuinka jos voisi alkaa matalammalta vetämään. Nytkin meinasi pikkasen sakkailla vaikka veto alkoi 2500rpm kohdilta. AFR 16-17 paitsi juuri ennen viittä tonnia menee aavistuksen alle kuudentoista. Pakolämmöt jotain 950 asteen päällä. Ahtoja vajaa 2.5bar.
Edit: Tuo toinen käyrä näyttää hassulta sillä siinä rullia kiihdyteltiin ensin hissukseen ja lappu lyötiin lattiaan vasta 4150rpm kohdilla.
Re: Dynolappuja
Sellaista harmaata tuli yläkierroksilla. Muuten käytännössä savuton.
http://www.tdituning.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dynolappuja
Eikös edellisellä foorumilla sinunkin polosta jo mainittu kolmensadan ylitys?JukkaA kirjoitti:Tänään on penkitetty 300hv ylitys VAG 1.9TDI 8V moottorilla. Penkkilappua odotellessa...
edit.
Ajo brutaali pilaa turbojA
Re: Dynolappuja
Sepä onkin jo kaksilitrainen. Toi Passatti on vielä vakio porauksella.
-
- Viestit: 116
- Liittynyt: 29 Heinä 2012, 21:26
- Paikkakunta: Kauhava
Re: Dynolappuja
Re: Dynolappuja
Pieni teaseri ennen kauden alkua! Testattu tosiaan kokoonpanoa aika raakana ja hieromatta sen enempiä.
1,9 ALH
5x0.34
BW S356v
11mm OEM
3 bar ahtoa
portattu kansi vakio venttiileillä
Viimeksi muokannut Mikko.P, 07 Touko 2013, 18:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Dynolappuja
Minne tuo viides suutin on sijoitettu?
Re: Dynolappuja
Oliskohan kyseessä kuitenkin "viisireikäinen" suutin.
Re: Dynolappuja
Jostain syystä tos lapus ei ole käyrät oikeillä kierroksilla suhteessa ylhääl ilmoitettuihin arvoihin.
Kuvanmukaan huippuvääntö olis tos 4350-4400 välil ja huipputeho tos 5600+.
Oisha tuo vissii paremmin heränny, jos olis alempaa alettu vedättää?
Kuvanmukaan huippuvääntö olis tos 4350-4400 välil ja huipputeho tos 5600+.
Oisha tuo vissii paremmin heränny, jos olis alempaa alettu vedättää?
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
Re: Dynolappuja
Eipäs nyt jeesustella. Otettiin vähän suodatusta pois, niin huipputeho on kyllä ihan oikein.diffas kirjoitti:Jostain syystä tos lapus ei ole käyrät oikeillä kierroksilla suhteessa ylhääl ilmoitettuihin arvoihin.
Kuvanmukaan huippuvääntö olis tos 4350-4400 välil ja huipputeho tos 5600+.
Oisha tuo vissii paremmin heränny, jos olis alempaa alettu vedättää?
3000:ssa oli 2bar ahtoja. Ahdin kyllä herää, mutta penkissä ei yhtään yritetty tehdä mitään alle 4000 säätöjä. Esim. ahdinta heräteltiin viimeisissä vedoissa AFR 9:llä, ei varmasti tuu vääntöö niillä seoksilla.
Re: Dynolappuja
Ei tuo mitää jeesustelua, näkeehä ton sokea persreiälläki.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
Re: Dynolappuja
Tuollaisen lapun piirsi AHU 2.3bar:lla.
Re: Dynolappuja
No jo on vääntöä. Minkälaisella pumpulla ja suuttimilla tämä on?zamppa kirjoitti:Tuollaisen lapun piirsi AHU 2.3bar:lla.
Re: Dynolappuja
Melkoisen kivasti tullut voimaa ahusta kyl!
Itelläki keväältä viimeisin penkkilappu. Jospa vielä jossain sais jonkunlaisen verrokkiarvonki piirrettyä.
Itelläki keväältä viimeisin penkkilappu. Jospa vielä jossain sais jonkunlaisen verrokkiarvonki piirrettyä.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.