1.9TDI AGR vnt-ahdin

Nykyaikaiset TDI, HDI, CDI, SDI jne. suoraruiskumoottorit ja niihin liittyvä keskutelu.
Cordobavario
Viestit: 2
Liittynyt: 25 Helmi 2020, 12:27

1.9TDI AGR vnt-ahdin

Viesti Kirjoittaja Cordobavario » 25 Helmi 2020, 12:40

Tästä aiheesta keskustelua löytyy nyt erittäin moneen lähtöön. Osa kun väittää että AGRässä on vakiona vnt-ahdin, osa taas tietää sen että siellä on hukkaportillinen ahdin. Omassani nyt on kuitenkin ihan se hukkisahdin niin mitä kaikkea se nyt vaatii että sinne saisi tuon vnt hyrrän paikolleen ja vielä ahtamaankin jotain. Itsellä odottelisi hyllyssä 2.0tdi (ilmeisesti BKD) vnt hyrrä ja se kiihottelis kesäksi puotella konehuoneeseen! Ja nyt en kaipaile niitä arvailuja ja mutu tuntumalta heitettyjä vastauksia vaan mielellään varmaa tietoa niiltä jotka on mahdollisesti tämän toimenpiteen tehneet tai ainakin läheltä sitä seuranneet. Suutinpuoli, kytkin ja ohjelma hallussa mutta tämä vnt ahdin nyt se asia mikä askarruttaa!

JukkaA
Viestit: 850
Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:29
Paikkakunta: Savonlinna

Re: 1.9TDI AGR vnt-ahdin

Viesti Kirjoittaja JukkaA » 03 Maalis 2020, 15:45

No. BKD:n ahtimen kiinteä pakosarja on eri laipalla... No sitähän sinä et kysynyt.

Tarviit:
- Alipainekäyttöisen N75:sen
- Alipainepallon
- Alipaineletkua jne
- Ohjelmamuutoksen ecuun (AGR -> ALH) tai VNT ecun.

Sen lisäksi seuraavia asioita pitää muuttaa tai vaihtaa
- Turbon öljynpaluu
- Imuputki
- Turbon öljytulo (mahdollisesti)
- Pakoputken lähtö tai downpipe

Cordobavario
Viestit: 2
Liittynyt: 25 Helmi 2020, 12:27

Re: 1.9TDI AGR vnt-ahdin

Viesti Kirjoittaja Cordobavario » 03 Maalis 2020, 22:25

Noniin. Sitten ei mahda kyseinen ahdin olla BKDn ahdin koska se tuahon paikalleen kuitenki istu. Kiitoksia vastauksesta! Nyt etsimään vain tota n75 ja muita hilippeitä niin saadaan kesäksi cortoosa liikkeelle!

Vastaa Viestiin