MTDI ongelma

Nykyaikaiset TDI, HDI, CDI, SDI jne. suoraruiskumoottorit ja niihin liittyvä keskutelu.
Eicca_
Viestit: 53
Liittynyt: 19 Tammi 2013, 02:49
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

MTDI ongelma

Viesti Kirjoittaja Eicca_ » 25 Touko 2019, 20:48

Lähtötilanne on seuraavanlainen.

Asiakkaan autoon asennettu MTDI 1.9 apuakseli kone joka ollut ajossa toisella kaverilla vielä pari kuukautta aiemmin toisessa autossa ja toiminut siis monta vuotta jo. Pumppu on kysymysmerkki mulle, numeroita en nyt just muista mikä se ois voinut olla ja en ole edes tutkinut sen tarkemmin mutta siis luultavasti AAZ pumpusta tehty tai joku ducato/rover osastoa oleva.

Kone asennettu ja ollut siis ilman naftaa noin kolme kk. Pumpulle naftaa pumpattua ja ei vaan tule nestepäästä pihalle. On avattu paluu linja ja sieltä naftaa tulee kun pumppaa naftaa pumpulla ja sammutin solenoidi deletoitu ja siellä oli naftaa. Mikä ihme voi pumppuun iskeä ettei nyt vaan tavara tule läpi? Ajoituksen katoin ja ainakin sen osalta homma toimii.
http://www.tolkkifoorumi.com" onclick="window.open(this.href);return false; https://www.facebook.com/Bogeyracing" onclick="window.open(this.href);return false;

dmn
Viestit: 51
Liittynyt: 21 Marras 2012, 10:22
Paikkakunta: Kaarina
Viesti:

Re: MTDI ongelma

Viesti Kirjoittaja dmn » 27 Touko 2019, 12:49

Pari tälläistä pumppua tullut vastaan, avattuna pumppu näyttää siltä kuin olisi ruostunut, mutta mönjä lähtee pyyhkimällä irti. Toisessa näissä oli sisällä vanhat dieselit, toisessa ajeltu kebabbipaikan öljyillä. Kuvan pumpussa oli lisäksi määränsäätimen luisti leikannut nestepäähän kiinni.

Kuva

Vastaa Viestiin