syöttöpumpun k-mitta

Perinteiset esikammioilla varustetut TD -moottorit ja niihin liittyvä keskustelu.
jandan
Viestit: 1
Liittynyt: 18 Loka 2015, 15:18
Paikkakunta: Hvesi

syöttöpumpun k-mitta

Viesti Kirjoittaja jandan »

Peugeot 406 2.1td:hen oon laittanut 406 1.9 td:stä Boschin syöttöpumpun jolla oon ajellut tovin, nyt vaihdoin tuohon syöttöpumppuun AHU koneen pumpusta 10mm nestepään... tyhjäkäynnillä esiintyy välillä rynkytystä ja savuttaa sekä sinistä että mustaa (sillon kun polkasee) ja ei oo samanlailla kierrosherkkä kun 9mm nestepäällä... johtuuko nuo edellä mainitut k-mitasta, jonka mittasin ja sain lukemaksi 3,96mm, minkähän moinen k-mitta tuossa pitäis olla ja pitääkö tuo mitta olla eri kun siirrytään isompaan nestepäähän vai onko yhellä pumpulla aina sama mitta ? Netistä selailin ja luin että nestepäähän on merkitty tuo k-mitta....tuossa n-päässä oli lukema 3,563. tässä muuten linkki tuosta--> http://apps.bosch.com.au/AAExtranet_Tec ... st27-1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Eicca_
Viestit: 55
Liittynyt: 19 Tammi 2013, 02:49
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Re: syöttöpumpun k-mitta

Viesti Kirjoittaja Eicca_ »

Olisko mitään järkeä tehdä yksi topikki vaikka stikynä johon vois kerää TD/TDI Faq for dummies esim.miten mittaat K-Mitan ja mitä se suunnilleen on eri nestepäillä/kokoonpanoilla, suuttimien avautumis paineet eri kärjille ja mitä näitä usein kysyttyjä juttuna nyt on... 8-)
http://www.tolkkifoorumi.com" onclick="window.open(this.href);return false; https://www.facebook.com/Bogeyracing" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastaa Viestiin