Kaikki yleinen keskustelu.
-
marko586
- Viestit: 40
- Liittynyt: 14 Loka 2012, 15:16
- Paikkakunta: Nastola
Viesti
Kirjoittaja marko586 » 03 Heinä 2013, 20:12
Metric units
0 to 100 km/h:
400m:
60-120 km/h: 5.5 +- 0.67s
200 meters:
Metric units
0 to 100 km/h:
400m:
80-120 km/h: 4.3 +- 0.67s
200 meters:
491tkm ajettu AGR boratti jossa alakerta koskematon vielä.
Kirjoitelkaa muutkin tähän topickiin noita dieseli vehkeiden kiihtyvyyksiä

-
diffas
- Viestit: 552
- Liittynyt: 28 Elo 2012, 05:29
- Paikkakunta: Lahti
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja diffas » 04 Heinä 2013, 15:34
60-120 pyörii siin 5-5.2 sekunnin nurkilla
80-120 asettuu 3.0-3.4 sekunnin välille.
Viimeksi muokannut
diffas, 13 Loka 2013, 22:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
-
Mikko.P
- Viestit: 85
- Liittynyt: 29 Heinä 2012, 12:15
- Paikkakunta: Porvoo
Viesti
Kirjoittaja Mikko.P » 24 Heinä 2013, 17:55
60-120 = 3.76s
80-120 = 2.74s
0-100 =4.96s
Voisi parantuakkin jos hinkkais...

-
cosworth
- Viestit: 11
- Liittynyt: 27 Joulu 2012, 20:14
- Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti
Kirjoittaja cosworth » 15 Syys 2013, 19:36
Cordoba Ahulla, kuski+kamat 140kg kyydissä
60-120kmh 5.93.sek
Golffi tarvii kellottaa kans joku päivä
-
diffas
- Viestit: 552
- Liittynyt: 28 Elo 2012, 05:29
- Paikkakunta: Lahti
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja diffas » 15 Syys 2013, 22:07
Mun edelliseen viestiin otin ihan tollaisen liikkuvan kuvankin. Pikkaisen ku sais aiemmin herämään ton ja vetoaluetta pidemmälle, niin olis pop. Nyt ku vetää rajottajalle niin menee 125, 4500 jälkeen alkaa syöttö aika reilusti tippuu.
http://www.youtube.com/watch?v=1s8iz58j5kE&hd=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Viimeksi muokannut
diffas, 27 Huhti 2014, 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
-
tekki
- Viestit: 127
- Liittynyt: 05 Marras 2012, 14:06
- Paikkakunta: JKL
Viesti
Kirjoittaja tekki » 16 Syys 2013, 17:13
Jakari Octavia U2&VB 60-120km/h 6.1s.
Ajo brutaali pilaa turbojA
-
JuhaL
- Viestit: 4
- Liittynyt: 15 Tammi 2013, 19:15
- Paikkakunta: Nastola
Viesti
Kirjoittaja JuhaL » 20 Syys 2013, 21:11
alh polo variant "vakio"
3. vaihteella 60-120 n.5.7s
Ihan itse tein

-
marko586
- Viestit: 40
- Liittynyt: 14 Loka 2012, 15:16
- Paikkakunta: Nastola
Viesti
Kirjoittaja marko586 » 26 Helmi 2014, 21:16
Hetki sitten testailua vcds:llä ja 3:lla jäi 60-120 väliksi 5.1s eli 0.4sec parannusta viime kertaan nähden

-
toyota...
- Viestit: 55
- Liittynyt: 10 Tammi 2013, 20:52
- Paikkakunta: parkano
Viesti
Kirjoittaja toyota... » 06 Huhti 2014, 11:38
en tie kehtaako edes kirjottaa vakio avensis stw 2,2 D4D 80-120km niin jonku 8s otti aikaa
voi vittu se on hidas

-
jari_w123
- Viestit: 26
- Liittynyt: 22 Marras 2012, 10:42
- Paikkakunta: kokkola
Viesti
Kirjoittaja jari_w123 » 18 Huhti 2014, 13:43
MB W123 300D turbo 80-120 otti 6,5sek nelosella, ei ihan vakio.
-
toyota...
- Viestit: 55
- Liittynyt: 10 Tammi 2013, 20:52
- Paikkakunta: parkano
Viesti
Kirjoittaja toyota... » 26 Huhti 2014, 18:11
racechip asennuksen jälkeen joka on tehdas säädös, niin 80-120km/h meni 6,3 parhammillaan. aika hyvin se vaikutti

-
diffas
- Viestit: 552
- Liittynyt: 28 Elo 2012, 05:29
- Paikkakunta: Lahti
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja diffas » 27 Huhti 2014, 21:02
Ihan aavistuksenhan tuo näyttäis paremmin vetävän ylääl eilisen säädön jälkeen. Vieläki kyllä on liikaa tummaa taustalla. :/ Mut kuitenkin jotain kelloa: 60-120 ~4.7s, 80-120 ~2.7s, 100-160 ~5.8s. Vähänhän tuo lagisuus näkyy tuossa kiihyttäessä, jostain 3000-> alkaa meno maistuu vasta.
Parit todentavat videot perinteisesti:
60-120 ohikiihy:
https://www.youtube.com/watch?v=GpAx0Q6z6EA" onclick="window.open(this.href);return false;
60-160 ohikiihy:
https://www.youtube.com/watch?v=N7sl0TR8a2A" onclick="window.open(this.href);return false;
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
-
diffas
- Viestit: 552
- Liittynyt: 28 Elo 2012, 05:29
- Paikkakunta: Lahti
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja diffas » 23 Marras 2014, 12:32
Testailinpa eilen ihan piruuttani mitä tuo vehje tarjoo kyytiä tällä miedommalla softalla
matalilla paineilla.Kakkosta ei oikeen uskaltanu tarjota, kun ei o nastarenkailla oikein
mitään pitoa asfaltilla. :/ Kolmosella ja nelosella nää vedot siis.
1.1 - 1.2bar paineilla: 60-160 - 13.8sec, 60-120 - 6.76sec, 80-120 - 4.2sec, 100-160 - 9.6sec
Nelosella: 100-160 - 8.76
1.4-1.5bar paineilla: 60-160 - 10.96sec, 60-120 - 5.76sec, 80-120 - 3.2sec, 100-160 - 7.28sec
Nelosella: 100-160 - 7.64sec
Kyllähä tollaki tuntuis pääsevän jo perusliikenteessä.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
-
diffas
- Viestit: 552
- Liittynyt: 28 Elo 2012, 05:29
- Paikkakunta: Lahti
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja diffas » 02 Syys 2015, 21:35
No mut jos vähä updatee tähän.
Sain vehkeet about taas toimimaan semijärkevästi ja pienellä hassulla höystettynä.
Vaihteen vaihdossa lagi pieneni huomattavasti, jos vaihtaa nopsaa ja savun määräki selvästi pieneni.
Paikoitellen vedon aikana ilmenee silloin tällöin hieman epätasaisuutta, joten jotain pientä vielä on.
Mut topikkiin: 60-120 3.9s ja 60-160 8.1s
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
-
dbwarrior
- Viestit: 54
- Liittynyt: 26 Touko 2014, 07:22
- Paikkakunta: Laukaa
Viesti
Kirjoittaja dbwarrior » 03 Syys 2015, 12:13
On kyllä komeita lukuja Diffaksella.
Nämä omat karvan alle 8:n 60-120 suoritukset 3:lla vaikuttaa tässä kohtaa todella vaatimattomalta.
-
diffas
- Viestit: 552
- Liittynyt: 28 Elo 2012, 05:29
- Paikkakunta: Lahti
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja diffas » 03 Syys 2015, 12:55
https://youtu.be/u3dKovAvd6E" onclick="window.open(this.href);return false; tossapa pieni liikkuva kuvakin. Alkaa oleen pito todella vaikeeta löytää jo kakkosella, vaatii aika tasaisen asfaltin. Perstuntuma sanois et Veto parempi 3000-4000 välillä. 4000-5000 tuntuis samalta kuin ennenkin. Pitää ehkä viel varovaisesti pyytää lisää kaasua isontamalla suuttimeb 0.66mm->0.75-80mm. Toki määränsäädinki on tapis ettei ehkä enempi ole tulossakaan.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
-
Tero Paalanen
- Viestit: 116
- Liittynyt: 29 Heinä 2012, 21:26
- Paikkakunta: Kauhava
Viesti
Kirjoittaja Tero Paalanen » 12 Heinä 2016, 20:38
Kävin varovaisesti kokeelemas Golffilla muutaman kerran 80-120km/h väliä.
1. 2,73s
2. 2,77s
3. 2,88s
4. 2,71s
Eli keskiarvoksi tulee 2,7725s
Dances with Vw Variants
G4 TDI
-
dbwarrior
- Viestit: 54
- Liittynyt: 26 Touko 2014, 07:22
- Paikkakunta: Laukaa
Viesti
Kirjoittaja dbwarrior » 13 Heinä 2016, 05:01
Kuin tehokkaalla vakio autolla autolla pesee nuo Teron alle 3 sekunnin ajat ?

Tuohan tekee on 0,4G:n keskimääräisen kiihtyvyyden joten mahtaa vetää muikeesti penkkiin.
Viimeksi muokannut
dbwarrior, 18 Syys 2016, 06:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
diffas
- Viestit: 552
- Liittynyt: 28 Elo 2012, 05:29
- Paikkakunta: Lahti
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja diffas » 16 Syys 2016, 23:18
Noniiiin. Vähä käyty kiusimassa vähä uutta setuppia. Näyttäis kolmen vedon keskiarvolla hyvin jäävän siihen 3.9sekkaan 60-120väli. 80-120 väli taas sitten huononi taas 2.8-2.9sekan nurkkaan, kun joko joutuu vetää vaihteen vaihdon tos välissä just tai sit pelkästään kolmosella ja sit ei o ihan täysin vielä alueella ahin. Mutta selkeesti kivemmin on virkeämpi pikkuvaihteilla isommilla kierroksilla, kuin aikaisemmin. Isoilla vaihteilla ei eroa taidakaan sit olla.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
-
diffas
- Viestit: 552
- Liittynyt: 28 Elo 2012, 05:29
- Paikkakunta: Lahti
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja diffas » 14 Touko 2017, 20:12
Mitään ei ole voiman suhteen tapahtunut, mutta löysin vanhat 10hz gps vermeet hyllystä ja kävin ajaa muutamat vedot. Aiemmin katotut videosta rpm+välitykset laskien eroja ei ole kuin kymmennyksen.

2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
-
diffas
- Viestit: 552
- Liittynyt: 28 Elo 2012, 05:29
- Paikkakunta: Lahti
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja diffas » 26 Touko 2017, 22:29
Parantui hieman tässä vaikka lämpösellä ajettiinkin.
60-120 3.69sek
60-160 7.64sek
100-160 5.24sek
100-200 11.04sek.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
-
diffas
- Viestit: 552
- Liittynyt: 28 Elo 2012, 05:29
- Paikkakunta: Lahti
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja diffas » 18 Huhti 2020, 09:51
Vähä eloa tälleki osastolle
Käytännössä vakio B7 3.0tdi quattro manuaali. Periaatteessa vois olla vaikka nopeampiki, mut jotenkin niin oudosti sattuu laatikon välitykset että joutuu vaihtaa matkalla. Nämä siis kolmosella ja nelosella ajettu.
Parin vedon keskiarvo. Ihan ok kai silleen reilun 1.9tn painoselle kombolle.
60-120 : 5.305sek
80-120 : 3.805sek.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.