AAZ-lohko ja AHU-kampura
AAZ-lohko ja AHU-kampura
eli onnistuuko aaz-lohkoon laittaa ahu:n kampura? eikös tuo kampuranpää ole parempi ahussa? eli D-mallisella kiilalla?
Re: AAZ-lohko ja AHU-kampura
Eikös tuo onnistune ja onhan niitä laitettukin...
Re: AAZ-lohko ja AHU-kampura
näin mie muistelin että pitäis onnistua. mut piti varmistaa
Re: AAZ-lohko ja AHU-kampura
Aika monen Akin opetuslapsen koneesta löytyy uudemman mallinen kampiakseli.
Re: AAZ-lohko ja AHU-kampura
Joistain jopa leveä hihnapyöräkin,toki d-kiilalla
Re: AAZ-lohko ja AHU-kampura
Ahun kampuraa tuskin joutuu lyhentelemään, kun lohko on käytännössä sama. Omaan laitokseen juurikin Akin opetuslapsena laitettiin PD:n kampura 16mm kunkkupultilla. Tätä jouduttiin lyhentämään muistaakseni viitisen milliä, että sai hihnapyörän oikeaan linjaansa. Lisäksi öljypumpun ketjupyörä sai luvan lähteä.
Re: AAZ-lohko ja AHU-kampura
Aki-76 kirjoitti:Joistain jopa leveä hihnapyöräkin,toki d-kiilalla
yllytetäänkö tässä nytten jo?
taiampa hakea kaverilta pois tuon kampuran kun saa purettua koneen pois
Re: AAZ-lohko ja AHU-kampura
Tuo yllyttäminen on ihan Akin tapaista. Sellasta hienotunteista mutta kuitenkin puskevaa yllyttämistä.
Re: AAZ-lohko ja AHU-kampura
taitaa olla ihan eka kerta kun mut mainitaan hienotunteiseksi
No,niinkuin tomppa totesikin niin myös pumpparin kammesta saa oivan kapistuksen vanhempaan esikammio moottoriin.Tosin tällöin tarvitaan sorvarin apua.
Olen jopa kuullut konversiosta jossa oli bensan kampi työnnetty dieselin lohkoon ja polttoaineena diesel.
No,niinkuin tomppa totesikin niin myös pumpparin kammesta saa oivan kapistuksen vanhempaan esikammio moottoriin.Tosin tällöin tarvitaan sorvarin apua.
Olen jopa kuullut konversiosta jossa oli bensan kampi työnnetty dieselin lohkoon ja polttoaineena diesel.