LDAn karan seuraajatappi jumissa. Tuota jatkamalla sai muistaakseni suuremman säätöalueen ahdonalaiselle rikastukselle. Jos siis karaa on muokattu vastaavasti. Tai jotain vastaavaa sille piti tehdä. Kerran aikanaan tuo aiheutti vastaavia oireita.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4
VE-pumpun vetävien kierrosten nosto
Re: VE-pumpun vetävien kierrosten nosto
http://www.tdituning.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: VE-pumpun vetävien kierrosten nosto
Siis Juu pelaa kyllä muuten paitsi tuo kaasun toimiminen on toistaiseksi vähän mielenkiintoinen tai erikoinen ku tuo ahonalainen syöttökara täytyy olla pohjassa että kaasulinkusta voi kaasutella
Re: VE-pumpun vetävien kierrosten nosto
Mites helppo homma tuo pumpun kans on irrottaa ja tutkia sisältä että mikä tuon kyseisen ongelman aiheuttaa ?O.O ja vieläkin ihmetyttää tuo nestepään k-mitta kun ei ole enempää ku 2 milliä ja sillä korkeemmalla nokkalevyllä ilmeisesti pohjas tuo mäntä nestepäässä ku käsin pyöritteli mutta miksi näin
Re: VE-pumpun vetävien kierrosten nosto
Realoem.com sivulta löytyy räjäytys kuvat ei oo hankala homma.
Re: VE-pumpun vetävien kierrosten nosto
onko sillä 10mm päälläki se 2mm k-mitta ? Siellä on kyllä nyt jotain erikoista tapahtunu. Oliko se toimiva sillä vakio päällä vai rupesikko heti laittaan sitä 12mm päätä?
Re: VE-pumpun vetävien kierrosten nosto
Kyllä Se 2 milliä silläki näytti olevan ku koitin vakiopäälläki kasaan:D ja Joo vakiopäällä en oo koittanu käyntiin ollenkaan vaan suoraan vaihoin tuon 12millisen:D täytyypähän tutkia miten tuo alkaa aukeemaan tuo kans:)
Re: VE-pumpun vetävien kierrosten nosto
No nyt alkaa homma pelaamaan niinku pitääkin käänsin ahtokaraa eri asentoon ja ruuvasin myös päällä olevaa pulttia sisään:) samalla tutkin tuota painekelloa ja tuli mieleeni kysymys.. Tuo letku mihin kuvittelin tulevan paineen niin Mites ku tuo tuleeki painekellon kalvon alle? Vai onko Tää sitteki jonkunlainen alipaine systeemi bemarin pumpussa?
Re: VE-pumpun vetävien kierrosten nosto
Noniin nyt saatu auto liikkeelle ja koe ajo suoritettu jossa ilmeni Semmonen seikka että tuntuu ku syöttöä ei juurikaan olis ja veto hieman laimee eikä työnnä mustaa ollenkaan... No hetken ajettua ja ihan tyhjäkäynniltä lähtiessä vedättämään tökkäskin oikein kunnolla mustaa ja sen jälkeen aina kun auton käynnistää tökkää mustat savut ilmaan ja vedättäessä alkuun vetää noin kolmeen tonniin oikein hyvin mutta sen jälkeen tuntuu ku syötöt pienenis yhtäkkiä ja veto loppuu:/ mustaa ei myöskään vedossa tule:/ hieman taas ihmetyttää että missäs nyt ongelma:/ ja ahon alasen syötön kalvon päälle tulee nyt ahtopaine:)
Re: VE-pumpun vetävien kierrosten nosto
ilmeisesti on mahdollista siirtää sitä kierroslukua jossa pumppu alkaa vähentämään syöttöä.
tapahtuuko näin jos laittaa kaasuakselissa olevan keskimmäisen jousen alle prikkaa?
vaikuttaako tuo myös maksimi kierroksiin?
tapahtuuko näin jos laittaa kaasuakselissa olevan keskimmäisen jousen alle prikkaa?
vaikuttaako tuo myös maksimi kierroksiin?