Niin ja tuo kaverini Wirtanen oli myös kentänlaidalla kuvailemassa.
Tuossa tuo Corvette hirmu suorituksellaan.
http://www.youtube.com/watch?v=ppiImYv7io4" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja meikäläinen mopoilee perässä!
http://www.youtube.com/watch?v=y4-V0an65n0" onclick="window.open(this.href);return false;
Seat Cordoba Vario 1.9TDI
Re: Seat Cordoba Vario 1.9TDI
Ei videota voi tolleen kesken jättää.
Tässä esimerkkiä samasta autosta muutaman vuoden takaa
Tässä esimerkkiä samasta autosta muutaman vuoden takaa
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
Re: Seat Cordoba Vario 1.9TDI
Oma farkkukortsu meni -11 syksyllä 213kmh maililla, kierrokset tapissa 15" matalilla gummeilla.
Re: Seat Cordoba Vario 1.9TDI
Mulla kulkee 15 tuuman matalilla kumeilla 270kmh. Ilmeisesti tappi eri paikassa
Re: Seat Cordoba Vario 1.9TDI
Joko se maililla ehtii kelata tappiin?JukkaA kirjoitti:Mulla kulkee 15 tuuman matalilla kumeilla 270kmh. Ilmeisesti tappi eri paikassa
Ajo brutaali pilaa turbojA
Re: Seat Cordoba Vario 1.9TDI
tuossa omassa pitäs riittää välitykset nyt 5 vaihteella 274kmh 225/40/18 renkailla ja 250kmh 195/50/15 renkailla. Enää puuttuu tehoa että pääsis noihin nopeuksiin.
Jukalla helpottaa kummasti tuo 6:s vaihde
Jukalla helpottaa kummasti tuo 6:s vaihde
Re: Seat Cordoba Vario 1.9TDI
Juu. 270km/h 195/45 - 15" renkailla. Kohtuu pitkä laatikko
Juu ei ehdi maililla kelata tappiin, hiukan yli 5000rpm on kutosella kun mittauspiste tulee vastaan. Jos joskus pääsis maililla sen 250km/h.
Juu ei ehdi maililla kelata tappiin, hiukan yli 5000rpm on kutosella kun mittauspiste tulee vastaan. Jos joskus pääsis maililla sen 250km/h.
Re: Seat Cordoba Vario 1.9TDI
Pumppu vaihtoon vaan ennen viikonloppua. Job done.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
http://www.tdituning.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Seat Cordoba Vario 1.9TDI
Taas on menty pitkä tovi hiljaiselolla. Mutta taas on sattunut ja tapahtunut!
Katsastus oli tuossa miltei 2kk sitten edessä ja tuli hieman ehosteltua savukonetta. Sai muummuassa uuden tuulilasin kun oli halki jo pilarista pilariin. Ja hieman naksui ajellessa. Konttorilla löytyi pari paikattavaa kohdetta pohjasta ja huomautettavaa (orkkis) valoista. Mutta hylky tulikin alapallonivelestä ja jarruletkuista.
No sitten alkoikin suuri arpominen letkujen osalta! Eli ensiksi oli vahva epäilys että jarrut oli adoptoitu Golf VR6:sesta ja eipäs sitten ollutkaan. Yksi vaihtoehto oli Ibitza 1,9TDI 130PD mutta eipä sekään täsmännyt. Lopulta oli otettava mallikappale mukaan ja mentävä paikanpäälle varastoja tonkimaan. Biltemasta löytyi sitten viimeisenä mahdollisena (lahden alueelta) letkut jotka olivatkin neloskoppaisen Golfiin tarkoitetut.
Kyseiset käyvätkin sitten:
AUDI: A3
SEAT: LEON, TOLEDO
SKODA: OCTAVIA
VW: BORA, GOLF, NEW, POLO
Letkut paikoilleen ja kiireellä viimeisinä mahdollisina päivinä katsastukseen. Hieman ihmetystä tuli jarruttaessa että alun jälkeen rupesi kampeamaan hieman oikeaan. Jarrudynossa meni meni etujarrut rimaa hipoen läpi ja suurin heitto oli vasemmassa etupyörässä. Auto kun meni nosturiin niin siellä selvsikin paha vuoto letkun ja putken liitännästä! Ja hylky! Keskiviikkoon mennessä pitäisi saada taas auto konttorille kunnossa olevana!
Tuossa ihan viime päivinä myös tullut ilmi ahtimelta lievää viheltelyä. Voima tuntuisi olevan tallella ja paineetkin käyttäytyy normaalisti. Mutta aina kun nostaa jalan kaasulta tai hieman löysää viheltääpi lievästi hetken. Alkaako olemaan hädän paikka silläkin??
Katsastus oli tuossa miltei 2kk sitten edessä ja tuli hieman ehosteltua savukonetta. Sai muummuassa uuden tuulilasin kun oli halki jo pilarista pilariin. Ja hieman naksui ajellessa. Konttorilla löytyi pari paikattavaa kohdetta pohjasta ja huomautettavaa (orkkis) valoista. Mutta hylky tulikin alapallonivelestä ja jarruletkuista.
No sitten alkoikin suuri arpominen letkujen osalta! Eli ensiksi oli vahva epäilys että jarrut oli adoptoitu Golf VR6:sesta ja eipäs sitten ollutkaan. Yksi vaihtoehto oli Ibitza 1,9TDI 130PD mutta eipä sekään täsmännyt. Lopulta oli otettava mallikappale mukaan ja mentävä paikanpäälle varastoja tonkimaan. Biltemasta löytyi sitten viimeisenä mahdollisena (lahden alueelta) letkut jotka olivatkin neloskoppaisen Golfiin tarkoitetut.
Kyseiset käyvätkin sitten:
AUDI: A3
SEAT: LEON, TOLEDO
SKODA: OCTAVIA
VW: BORA, GOLF, NEW, POLO
Letkut paikoilleen ja kiireellä viimeisinä mahdollisina päivinä katsastukseen. Hieman ihmetystä tuli jarruttaessa että alun jälkeen rupesi kampeamaan hieman oikeaan. Jarrudynossa meni meni etujarrut rimaa hipoen läpi ja suurin heitto oli vasemmassa etupyörässä. Auto kun meni nosturiin niin siellä selvsikin paha vuoto letkun ja putken liitännästä! Ja hylky! Keskiviikkoon mennessä pitäisi saada taas auto konttorille kunnossa olevana!
Tuossa ihan viime päivinä myös tullut ilmi ahtimelta lievää viheltelyä. Voima tuntuisi olevan tallella ja paineetkin käyttäytyy normaalisti. Mutta aina kun nostaa jalan kaasulta tai hieman löysää viheltääpi lievästi hetken. Alkaako olemaan hädän paikka silläkin??