Löytyykös täältä ketään, joka näitä olisi roplannut? Mitään muuta ei tarvisi pystyä muuttamaan ohjelmasta, kun käynnistymiseen vaadittavaa railipainetta. Startilla nousee paineet 220bar, mutta käynnistymiseen vaaditaan 240. Vähänkin pilottia startatessa sekaan, paineet nousee siten että auto käynnistyy ilman moitteita.
Mahtaisiko KWP2000 päästä tuohon ecuun sisään? Mikäli kyllä, voisin toimittaa ohjelmapaketin tutkittavaksi kotivelhoille
2.8 crd VM ohjelmointi
Re: 2.8 crd VM ohjelmointi
Onko startilla liian vähän jengaa? Akun kunto?
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
Re: 2.8 crd VM ohjelmointi
On startissa kierroksia. Kokeiltu kunnollisella lisävirrallakin, ei merkitystä. Enää ainoat vaihtoehdot on railipumppu tai railipaineanturi. Pumppu sinänsä ei voi olla, koska satunnaisesti auto toimii ihan ok. Myös käydessä paineet ok. Anturi voisi sinänsä olla, jos on väsynyt ja näyttää lineaarisesti vain liian vähän painetta.
Mutta itse aiheeseen, kwp:n sivuilla mainittiin chryslerin 2.5 crd ainakin, liekö sitten eri eculla kun tuo uudempi 2.8 crd, joita kuitenkin mainittiin jeepeissä toimivan.
Mutta itse aiheeseen, kwp:n sivuilla mainittiin chryslerin 2.5 crd ainakin, liekö sitten eri eculla kun tuo uudempi 2.8 crd, joita kuitenkin mainittiin jeepeissä toimivan.
Re: 2.8 crd VM ohjelmointi
Aika heikko paine tuo 220bar. Voi olla, ettei jaksa edes avata suutinta.
Re: 2.8 crd VM ohjelmointi
Todellista painetta nyt ei ole testattu, tuo on vain anturin näyttämä. Ja jos vika on anturissa, painetta luultavasti selvästi enemmän. Palanut vain jo pelkästään vianhakuun jo senverran taaloja, ettei enää jaksa taistella, jos tuon saisi kuntoon pienellä ohjelmamuutoksella. Vaikka tuon anturin myöhemmin vaihtaisikin.
Re: 2.8 crd VM ohjelmointi
Ei se ohjelman muuttaminen mitään auta, jos pumpun tuottama paine ei riitä avaamaan suutinta.
Re: 2.8 crd VM ohjelmointi
Ei toki. Mutta halvempi tapa testata vikaa, kun vaihtaa pumppu. Eikä se ainakaan siitä huonommaksi muutu. Mikäli vika ei pumpussa olekkaan. Voiko nää CR pumput hajota niin, että välillä toimii ja välillä ei? Mekaanisesti ei lie ainakaan mahdollista. Ilmaa ei vuoda, se on jo useasti todettu.
Re: 2.8 crd VM ohjelmointi
Voihan niistä määränsäädin särkyä ja jumitella.
Ohjelmasta voi olla hankala löytää tuota railipaineen rajaa kun on vähän harvinaisempi vekotin.
Lähetetty minun Moto G (4) laitteesta Tapatalkilla
Ohjelmasta voi olla hankala löytää tuota railipaineen rajaa kun on vähän harvinaisempi vekotin.
Lähetetty minun Moto G (4) laitteesta Tapatalkilla
http://www.tdituning.fi" onclick="window.open(this.href);return false;