ct26 pakopesät? twinsroll vs tavallinen

Turbot, Remmiahtimet, Tuplaturbot, Remmiturbot,Kemiallinen ahtaminen jne.
toyota...
Viestit: 57
Liittynyt: 10 Tammi 2013, 20:52
Paikkakunta: parkano

ct26 pakopesät? twinsroll vs tavallinen

Viesti Kirjoittaja toyota... »

mitä eroo on turbon käyttäytymisessä jos on twin sroll pakopesä tai vastaavasti tavallinen?
pakosarja on jaettu, että pulssit sais meneen kyllä perille.

onko kukaan hypistellyt tälläistä pakopesää että mitä koko eroa on todellisuudessa?
diffas
Viestit: 572
Liittynyt: 28 Elo 2012, 05:29
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Re: ct26 pakopesät? twinsroll vs tavallinen

Viesti Kirjoittaja diffas »

Yleisestihän twinscrollin pitäisi samankokoisena pesänä herätä aika paljon paremmin. Toki jos on tyytyväinen normipesän herämiseen, niin voi kokeilla laittaa isomman twinscroll pesän ja saada enempi virtausta sitä kautta. Ei kai siinä oikein muuta juonta ole.
2½ vinkkeli sähkömaamoottori.
toyota...
Viestit: 57
Liittynyt: 10 Tammi 2013, 20:52
Paikkakunta: parkano

Re: ct26 pakopesät? twinsroll vs tavallinen

Viesti Kirjoittaja toyota... »

Niitten pesien koosta en ole löytänyt mistää tietoo...

kuinkahan pelais 4,0L 6syl moottorissa garret gt35? Jostain 1600-1800r/min ku heräis olis hyvä. Tehotavote 200-250hp. Muita ehdotuksia?
Vastaa Viestiin