eli touranista on kytkin/vauhtipyörä totaalisesti loppumassa ja tarkoituksena olisi laittaa jäykkä vauhtipyörä ja uusi kytkin.
eli minkä laisia/merkkisiä olette käyttäneet ja hyviksi todenneet
vw 1.9 bkc kytkin kaput... mitä tilalle?
vw 1.9 bkc kytkin kaput... mitä tilalle?
Pensalla pestähän pensselit
vw 1.9 bkc kytkin kaput... mitä tilalle?
Mulla on 3c passatissa saman koneen perässä G60 vauhtis, sachs sre asetelma ja vr6 kytkinlevy. Tällä hetkellä vääntöjä 473nm ja hyvin kestää.
Kaivelen sulle osanumerot tähän, tuolta toilta foorumilta.
Edit. Laitankin koko linkin niin saat luettua noi kokemuksetkin. Tosiaan tuolla vr6-levyllä poljintuntuma on ainakin passatissa vähän erilainen.
http://variantclub.fi/phpbb/viewtopic.p ... ma#p143726" onclick="window.open(this.href);return false;
Kaivelen sulle osanumerot tähän, tuolta toilta foorumilta.
Edit. Laitankin koko linkin niin saat luettua noi kokemuksetkin. Tosiaan tuolla vr6-levyllä poljintuntuma on ainakin passatissa vähän erilainen.
http://variantclub.fi/phpbb/viewtopic.p ... ma#p143726" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: vw 1.9 bkc kytkin kaput... mitä tilalle?
Sopiva jäykkä vauhtipyörä löytyy mm. g60/2.0 16v golffeista ja 35i/facelift passateista kunhan moottori on vähintään 2.0 bensa tai 1.9 diesel. Vakio Vr6/35i passatTdi kytkinpaketti kestää n.400Nm uutena. Poljin on jopa kevyempi käyttää kuin vakio. Erona noissa tuo massalevyn jousitus. Vr6-levyssä huomattavan paljon jämäkämmät.
Sre+vr6-levy kestää lakennallisesti n. 800Nm, jos vain levyn keskiö kestää kasassa. Muovinen työsylinteri notkuu aika paljon Sre-asetelmalla. Poljinvoima tuplaten tuohon vakiopakettiin verrattuna.
Sre+vr6-levy kestää lakennallisesti n. 800Nm, jos vain levyn keskiö kestää kasassa. Muovinen työsylinteri notkuu aika paljon Sre-asetelmalla. Poljinvoima tuplaten tuohon vakiopakettiin verrattuna.